Reklamace výrobku

Pokud se u Vaší zásilky vyskytne jakákoliv reklamace, tak k jejímu rychlému vyřízení potřebujeme znát:

  • Číslo dodacího listu nebo daňového dokladu, kterým bylo zboží zakoupeno
  • Název položky dle našeho dokladu
  • Popis vady (popř. foto)
  • Navrhovaný způsob vyřízení reklamace

Reklamaci řešte prosím neprodleně po obdržení zboží nebo po projevení vady. Pokud budete chtít zboží vyměnit, nesmí být poškozeno nebo použito a je třeba jej doručit na adresu naší provozovny. Dle zákona si vyhrazujeme právo neakceptovat vrácení zboží bez udání důvodu po uplynutí delší doby od nákupu zboží.

Možná řešení reklamace:

  • výměna zboží (vadný kus za funkční kus)
  • vrácení zboží a vystavení dobropisu

Vše ostatní se řeší dle příslušných zákonů ČR.