Reklamace výrobku
Pokud se u Vaší zásilky vyskytne jakákoliv reklamace, tak k jejímu rychlému vyřízení potřebujeme znát:
- Číslo dodacího listu nebo daňového dokladu, kterým bylo zboží zakoupeno
- Název položky dle našeho dokladu
- Popis vady (popř. foto)
- Navrhovaný způsob vyřízení reklamace
Reklamaci řešte prosím neprodleně po obdržení zboží nebo po projevení vady. Pokud budete chtít zboží vyměnit, nesmí být poškozeno nebo použito a je třeba jej doručit na adresu naší provozovny. Dle zákona si vyhrazujeme právo neakceptovat vrácení zboží bez udání důvodu po uplynutí delší doby od nákupu zboží.
Možná řešení reklamace:
- výměna zboží (vadný kus za funkční kus)
- vrácení zboží a vystavení dobropisu
Vše ostatní se řeší dle příslušných zákonů ČR.